List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] No Subject
From:       Sebastian =?utf-8?q?K=C3=BCgler?= <sebas () kde ! nl>
Date:       2008-07-01 12:45:04

[Attachment #2 (multipart/signed)]

Hallo Hans,

On Tuesday 01 July 2008 14:16:57 hanswijlemans wrote:
> Dag Sebastian,
> Van twee bijeenkomsten in Lent herinner ik mij enkelen van de KDE-ers en nu
> is mijn vraag aan jou / jullie: wie zou mij willen helpen -in / rond
> Nijmegen- met mijn software-probleem. Het hoeft niet gratis. Leek als ik
> ben heb ik nu eindelijk de boel vast zitten! Eerst kon ik niet meer in
> linux en daarna niet meer in Windows, maar dat laatste was mijn eigen
> schuld: registratie-probleem. Ik heb er weinig onvervangbare bestanden op
> staan. Als ik maar een-of-andere nieuwe versie kan installeren. Ik kan mijn
> [...]

Ik heb je email naar de Nederlandse KDE mailinglist doorgestuurd, misschien is
daar iemand die zin / tijd heeft om te helpen. Ik zelf heb het helaas wat te
druk. (Het telefoonnummer heb ik wel even weggehaald.)

Groetjes,
--
sebas

 http://www.kde.nl | http://vizZzion.org |  GPG Key ID: 9119 0EF9

["signature.asc" (application/pgp-signature)]