List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Verhuizing naar trunk voltooid
From:       Jaap Woldringh <jjh.woldringh () planet ! nl>
Date:       2008-06-05 19:02:57

Op woensdag 4 juni 2008, schreef Frank Mulder:

> Ze zijn zojuist door je brievenbus gevallen. :)
>
> Frank

Het zelf ophalen van bestanden lukt mij nog steeds niet :(

Kan iemand voor mij de volgende twee bestanden ophalen, dan ben ik voorlopig
weer onder de pannen:

kturtle.po
kgeography.po (tjeempie, wat is daar een boel bijgekomen!! Dat wordt zuchten,
zuchten en nog eens zuchten :) )

Beide bestanden maken deel uit van kdeedu. {Hoe ik erbij kwam dat kdeedu klaar
was moet je niet aan mij vragen. Heb daar geen idee van ... Zouden deze
bestandjes er wat later aan toegevoegd zijn sinds ik vorige keer keek?}

Alvast mijn dank hiervoor!