List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Verhuizing naar trunk voltooid
From:       Jaap Woldringh <jjh.woldringh () planet ! nl>
Date:       2008-06-03 18:49:55

Op maandag 2 juni 2008, schreef Rinse de Vries:
> Hallo iedereen,
>
> De verhuizing van de vertalingen naar trunk (dus van kde 4.0x naar 4.1) is
> voltooid. De wijziging zal binnen 16 uur te merken zijn op de website
> http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kde4/team/nl/, en vanaf dat moment
> kunnen we losgaan met vertalen :)
>
> Zelf ben ik tot vrijdag offline, dus voor wie niet wachten kan: zoek zelf
> even een bestand of module uit, meld dat hier in de groep en begin met
> vertalen. Na vrijdag zet ik je vertaling dan wel weer terug in het svn.
>
> Melden is belangrijk, om te voorkomen dat meerdere personen dezelfde
> [...]

Het lukt mij niet om een bestand op te halen van deze site. Duurt maar en
duurt maar, en het schiet niet op.

Ik wilde warmdraaien met

plasma_applet_kalgebra.pot

dat nog 100% onvertaald is, daar moeten dus de nodige zweetdruppe;tjes worden
vergoten.

1 miezerig stringetje!!

Maar als het niet binnen komt lopen dan lukt zelfs dat niet.

Hebben anderen er ook last van dat ze niet kunnen downloaden, of moet ik
gewoon nog 16 uur wachten?