List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Mogelijke nieuwe medewerker?
From:       Rinse de Vries <rinsedevries () kde ! nl>
Date:       2008-04-18 21:27:16

Op vrijdag 18 april 2008, schreef Kristof Bal:
> De nederlandse vertaling is blijkbaar helemaal af, wat doe ik hier nog
>
> :-) ? Ik ben nu de vertaling van Kalzium aan het nalezen (en later
>
> misschien nog de documentatie verder afwerken), maar stel dat ik ergens
> iets wil veranderen (nu fixes in branch/kde4, maar later nieuwe
> vertalingen in trunk/kde4) heb ik blijkbaar een SVN-account nodig, is
> het aan te raden om zelf een account te nemen? Zo ja, moet ik dan de
> handleiding op http://developer.kde.org/joining/applysvnaccount.php volgen?

Nou, het committen van bestanden wordt door mij gedaan.
Dus als je klaar bent, gewoon terugsturen :)

Zodra kde 4.1 vertaalrijp is kopieer ik alles van de branch (wat nu kde 4.0x is) naar trunk. Daarna synchroniseert scripty
onze wijzigingen met die van trunk en kunnen we van start gaan met het vertalen voor kde 4.1

Groetjes, Rinse