List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] Mogelijke nieuwe medewerker?
From:       Kristof bal <kristof.bal () telenet ! be>
Date:       2008-04-15 15:54:02

Hallo iedereen die bezig is met de vertaling van KDE

Ik ben Kristof Bal en ik ben wel geïnteresseerd in meehelpen met het
vertalen van KDE-gerelateerde dingen (programma's, docs, maakt niet uit,
maar programma's zijn natuurlijk het spannendst ;-) ). Ik heb wel al wat
ervaring met het vertalen van programma's naar het Nederlands, ik ben
(één van) de vertaler(s) van o.a. ISO Master, Asunder en aTunes. Ik ben
een zeer enthousiaste gebruiker van KDE, dus leek het mij logisch om
iets terug te doen.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik mij nu eigenlijk moet aanmelden, maar
aangezien de mailinglijst wel rustig lijkt doe ik het hier.

Groeten
Kristof