Op 14-01-08 heeft Rinse de Vries <rinsedevries@kde.nl> het volgende geschreven:

Het is een vertaalfout.
In het betreffende mo-bestand stond hh:mm, met als bedoeling om dat
tijdsformaat aan te passen als dat niet geschikt is voor je taal
Deze is vervolgens door mij gewoon vertaald naar uu:mm
We zijn niet de enigen met de fout: het Walloonse team heeft hem ook al
opgemerkt en gemeld bij kde-i18n-doc@kde.org
Zij waren overigens op tijd om het te herstellen, wij dus niet.

Ik snap eigenlijk niet hoe zoiets in een vertaling komt te staan....
"hh:mm" lijkt me vrij algemeen.. in welke taal moet het anders zijn?

--
Wesley Stessens < wesley@ubuntu.com>
Human Knowledge Belongs To The World - Antitrust (2001)