List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Vertalen van KDE 4 announcement
From:       Jaap Woldringh <jjh.woldringh () planet ! nl>
Date:       2008-01-10 8:45:34

Op woensdag 9 januari 2008, schreef Frank Mulder:
> Zo, het is klaar.
> De oorspronkelijke announcement vind ik niet al te best, dus dat heeft ook
> gevolgen voor de vertaling. Zo wordt bijvoorbeeld 4x uitgelegd wat Okular
> is. Ik heb me daar maar letterlijk aan gehouden. Ik heb wel geprobeerd het
> geheel nog enigszins leesbaar te houden, en zoals gezegd ook met de juiste
> PHP/HTML-tags.
>
> Ik hoop dat jullie het wat vinden. Succes met nalezen.
>
> Groeten,
>
> Frank
>
> P.S. Dit was wel wat meer dan 'één pagina', Sebastian. ;)

OK, ik zal me dan beperken tot nalezen :), dat scheelt natuurlijk enorm. Ik
lees dat het nu voor de 11de klaar moet zijn?
Ik zal het bestand zelf trouwens intact laten, en mijn opmerkingen erop (als
ister) apart opsturen.

Ik ben/was overigens niet van plan om aan de PHP-opmaak te gaan sleutelen
hoor, maar door al die tags wordt de zaak (voor een warrig hoofd als dat van
mij) tamelijk onoverzichtelijk. Gelukkig heeft Kate syntax-accentuering, en
dat scheelt.

Ik ga nalezen ....