List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] BBQ: Count me in
From:       Martijn Klingens <klingens () kde ! org>
Date:       2007-05-23 12:28:13

On Wednesday 23 May 2007 09:32, Sebastian Kügler wrote:
> "Count me in", ik kan de volgende weekeinden:
>
> 14 juli
> 21 juli
> 28 juli (maar dan is Rinse op vakantie)

Hou maar geen rekening met mij. Vanaf 23 juli ben ik aan het verhuizen en tot
half augustus vrijwel zeker niet beschikbaar. De weken er direct voor en na
zijn ook uiterst twijfelachtig.

Mocht ik kunnen dan laat ik het wel weten, maar eigenlijk kan ik alleen in
juni en anders pas september weer.

--
Martijn

Please tell me if you don't get this message...