List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Fout in K3b docboek ?
From:       Martijn Klingens <klingens () kde ! org>
Date:       2007-04-26 9:00:53

On Wednesday 25 April 2007 15:54, Antoon Tolboom wrote:
> Ik heb niet voor niets de linken gegeven waar ik wat vandaan haal.
> Dus svp iets van haal dit bestand  van deze link en ga daarmee aan de gang.
> Voordat ik iets ga doen wat nutteloos is.

Maar da's vertaal-specifiek, daar heb ik geen kaas van gegeten ;)

De betekenis van trunk en branch (termen uit Subversion), head (komt nog van
CVS en zoals Sebas zegt nog niet helemaal uitgestorven) en stable (de naam
van een hele specifieke branch) is het enige dat ik probeerde uit te leggen.

Zie ook b.v.

    http://svnbook.red-bean.com/nightly/en/svn.branchmerge.whatis.html

voor een uitleg van de concepten; hier kan je ook over andere SVN-gerelateerde
zaken ontzettend veel achtergrondinfo vinden.

--
Martijn