List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Waar gebruiker groep informatie
From:       Richard Bos <ml () radoeka ! nl>
Date:       2007-03-27 19:45:07

Op Tuesday 27 March 2007 21:20:41 schreef u:

> hij/zij kan kijken naar de permissies van zijn homefolder?!?

het kan uiteraard ook met 'ls -l', maar je snapt dat ik daar niet naar op zoek
ben.  Is er iets in bijv. kcontrol dat dit laat zien.  Het opstart scherm
laat wel de user id zien en het system, maar dat is dan minder belangrijk dan
de groep. Is er iets beters dan:
"kijken naar de permissies van zijn homefolder"?

--
Richard Bos
We are borrowing the world of our children,