List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Een break :(
From:       Martijn Klingens <klingens () kde ! org>
Date:       2007-03-21 11:59:12

On Wednesday 21 March 2007 09:03, Sander Koning wrote:
> Ik vind 't erg jammer, maar moet nu toch daadwerkelijk de knoop doorhakken
> en besluiten dat KDE-NL werk voorlopig niet meer gaat lukken. Een (bijna)
> voltijds baan hakt er erg hard in, gezien de hoeveelheid dingen waar ik
> voorheen mijn tijd mee vulde.

Ik ken 't gevoel, het is bijna onvermijdelijk als je een vaste baan hebt,
zeker als dat ~40 uur per week is.

Bedankt voor alles wat je gedaan hebt, en als je weer een keer zin hebt in een
ad-hoc dingetje met minder verantwoordelijkheden om permanent "beschikbaar"
te zijn, je blijft meer dan welkom! :)

--
Martijn

If you choke a smurf, what color does it turn?