List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] Een break :(
From:       Sander Koning <sanderkoning () kde ! nl>
Date:       2007-03-21 8:03:36

[Attachment #2 (multipart/signed)]

Hoi,

Ik vind 't erg jammer, maar moet nu toch daadwerkelijk de knoop doorhakken en
besluiten dat KDE-NL werk voorlopig niet meer gaat lukken. Een (bijna) voltijds
baan hakt er erg hard in, gezien de hoeveelheid dingen waar ik voorheen mijn
tijd mee vulde.

Voor iemand die normaal binnen 24h op elk mailtje reageert (tenzij ie op
vakantie is), ben ik op het moment dan ook ontzettend traag met mail lezen en
erop reageren, en dat vind ik niet kunnen - op deze manier beloof ik dingen die
ik niet kan waarmaken. Nogmaals excuses aan Antoon. Afgezien van het lezen van
mail, zit actie ondernemen er al helemaal niet in nu.

Dus ... Ik blijf wel lid van de mailinglijst, want ik wil 't wel blijven volgen,
en ik blijf ook wel op IRC hangen ... maar het lijkt me slim als ik even
officieel maak wat eigenlijk al het geval is: dingen doen, zit er niet in.

Bij dezen dan ook: als iemand de coordinatie van de docu-vertalingen op zich wil
nemen, wordt dat erg gewaardeerd, al is het alleen maar om ervoor te zorgen dat
er iemand achter dat titeltje zit ;)

Groetjes,

--
Sander Koning  (askie)   |   sanderkoning -@- kde -.- nl