List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Fwd: Uw website helemaal vooraan bij Google en
From:       "Rudi van Hemert" <rudivanhemert () gmail ! com>
Date:       2007-01-30 17:42:53

en dat er nog bedrijven zullen zijn die daar in trappen >_<; het
eerste wat je toch doet is je eigen bedrijf in voeren (in dit geval
kde) in google en je ziet meteen of het nodig is haha. nou mensen hou
die knip maar dicht hoor! op marktplaats staan overigens ook van zulke
advertentie's

Op 30-01-07 heeft Freek de Kruijf<f.de.kruijf@hetnet.nl> het volgende
geschreven:

> Als het echt ongevraagd toesturen is dan kun je een klacht bij de OPTA
> indienen; bij www.spamklacht.nl.
>
> --
> vr.gr.
>
> Freek de Kruijf

quote Corey Taylor:
Playing in Slipknot is just like remove cysts of your body: it has to
be done, it hurts like hell, but at the end of the day it feels great
:D