List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] Voorstellen
From:       Jeroen <jeroen () efantasy ! be>
Date:       2007-01-24 11:10:05

[Attachment #2 (multipart/alternative)]

Beste KDE mensen,
Ik wil graag gaan helpen met KDE vertalen. Ik hoorde van Rinse dat er nog
mensen worden gezocht voor de documentatie. Ik heb me ook al eens eerder
aangemeld (e-mail adres: jbcjanssen@wanadoo.nl), maar ik had toen tijd te
kort. Verhuizing, vriendin, leven opbouwen, werk, etc. Ik heb nu veel meer
tijd, en wil graag aan de slag als documentatie vertaler. Nogmaals, voor
Engels heb ik op mijn Mavo diploma een 8, Nederlands een negen. Ik denk zelf
dat dit ook komt door mijn achtergrond, moeder en haar vriend zijn allebei
docent Nederlands op het MBO, en dan krijg je die dingen wel mee.

Ik hoop dat ik snel aan de slag kan!
Yours faithfully,
Jeroen