List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Au Claire de la lune?
From:       "C.M.Lotion" <clairelotion () kde ! nl>
Date:       2006-12-28 13:03:50

[Attachment #2 (multipart/signed)]

On Mon December 11 2006 18:42, Martijn Klingens wrote:

> Voor zover ik weet: heel druk met haar studie enzo.
Tot voor kort geen eigen computer, maar dankzij Adriaan nu weer vrolijk
typend achter en AMD64 met 512MB geheugen en openSUSE 10.2 met KDE
3.5.5 :-)

Mijn goede voornemen voor 2007: heel lief zijn voor m'n computer, want die
heb ik hard nodig voor KDE en het eindelijk afronden van m'n studie.

( Favoriete achtergronden:
http://www.kde-look.org/content/preview.php?preview=1&id=11057&file1=11057-1.jpg&file2=&file3=&name=4elements \
 http://www.kde-look.org/content/preview.php?preview=1&id=11273&file1=11273-1.jpg&file2=&file3=&name=5elements \
)