List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Welkom Ben de Groot!!!
From:       Sebastian =?iso-8859-1?q?K=FCgler?= <sebas () kde ! nl>
Date:       2006-11-30 22:44:23

[Attachment #2 (multipart/signed)]

On Thursday 30 November 2006 22:57, Rinse de Vries wrote:
> Afgelopen zomer hebben we een actie gehouden om een nieuwe webmaster te
> recruteren. Ben van nedlinux.nl heeft toen positief gereageerd.
> Helaas is door drukte aan de kant van kde.nl hier niks meer van gekomen.

Ja, klopt. We zijn wat moeilijk in het aantrekken van nieuwe mensen. Iets om
over na te denken.

> Afgelopen week benaderde Ben me opnieuw met de vraag of we zijn hulp nog
> konden gebruiken Ik heb die vraag positief beantwoord, en sinds enkele
> dagen is Ben lid van onze lijst.

Super, dat is goed nieuws! Welkom Ben!

> Nu is de vraag: wat is de status van onze site?

De site wordt op dit moment (voornamelijk door Bram) bijgewerkt, nieuwe
content komt er helaas nauwelijks bij.

> Wat is er nodig om deze te onderhouden?

Creativiteit vooral, en de wil met enige regelmaat content bij te werken.
Misschien kunnen we ook wat meer 'community opbouwende' dingen doen, er *kan*
heel veel, en als iemand het leuk vind kan hij hier denk ik op veel
ondersteuning rekenen.

Anderen hebben waarschijnlijk nog meer zinvolle input.
--
sebas

 http://www.kde.nl | http://vizZzion.org |  GPG Key ID: 9119 0EF9