List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Geen KDE verjaarsfeestje in .nl
From:       Sebastian =?iso-8859-1?q?K=FCgler?= <sebas () kde ! nl>
Date:       2006-09-21 6:48:30

[Attachment #2 (multipart/signed)]

On Thursday 21 September 2006 00:48, Rinse de Vries wrote:

> Dat is spijtig om te horen.
>
> Ik weet niet of we op een andere wijze aandacht aan het 10-jarig bestaan
> kunnen besteden?
> Bijv. door een borrel te drinken op een centrale plek in Nederland
> (utrecht?), of een andersoortige bijeenkomst bij iemand thuis of in een
> horecagelegenheid.

Dat kan, iemand moet het gewoon oppakken.

Adriaan en ik vallen af, simpelweg omdat we die tijd ervoor niet hebben. We
hadden geprobeerd om samen iets met een sponsor te doen, maar dat liep niet
soepel genoeg en zou teveel tijd kosten.

Als iemand iets wil organiseren, heel graag. Het hoeft inderdaad niet enorm
groot te zijn, een borrel samen ergens drinken is al prima.
--
sebas

 http://www.kde.nl | http://vizZzion.org |  GPG Key ID: 9119 0EF9