List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Nieuwe KDE Kicker replacement (w00t!!)
From:       Sebastian =?utf-8?q?K=C3=BCgler?= <sebas () kde ! nl>
Date:       2006-09-08 8:34:17

[Attachment #2 (multipart/signed)]

On Friday 08 September 2006 10:23, Rinse de Vries wrote:

> Novell heeft hem ontwikkeld voor SUSE 10.2
> En die wordt geleverd met kde 3.5, niet met kde 4 ;)
> Verder heeft  kickoff niets te zoeken in KDE's SVN als hij alleen maar voor
> suse is bedoeld.

Maar zo werkt Open Source natuurlijk niet, het lijkt me duidelijk "derivative
works". Celeste heeft er trouwens aan meegewerkt (vooral de usability
expertise), en ik kan me niet voorstellen dat zij dat alleen voor Novell
doet.

We zien de laatste tijd (met de meer en meer bevrozen KDE3 reeks) dat distro's
wat afwijken van vanilla-KDE. Kubuntu wil wellicht Sime's
experimentele /media/ patches [M] shippen, daarnaast systemsettings [S],
openSuse krijgt kick-off (naast nog wat andere zaken). Dat is wel handig om
sommige concepten voor KDE4  te testen denk ik. En als user is die
ontwikkeling ook leuk uiteraard. :-)

[M] http://www.kdedevelopers.org/node/2231
[S] http://www.kdedevelopers.org/node/2220
--