List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Konqueror en SNS?
From:       Niels van Mourik <niels () shodan ! nl>
Date:       2006-05-18 9:23:15

[Attachment #2 (multipart/signed)]

Op donderdag 18 mei 2006 11:20, schreef Rinse de Vries:

> Hier werktie goed.
> Probeer eens de cookies van SNS weg te gooien, heb dit euvel ook wel eens
> gehad met phpBB-logins die opeens weer werkten als de cookies van de
> betreffende server verwijderd waren.

Cookies zijn inderdaad ook vrij vaak de boosdoener voor dit soort
login-problemen. Daarom gebruik ik, in mijn code, ook nooit cookies. Ze
kunnen spontaan corrupt raken, of te vroeg verlopen..

Niels

> rinse

Alan Turing thought about criteria to settle the question of whether
machines can think, a question of which we now know that it is about
as relevant as the question of whether submarines can swim.
                -- Dijkstra