List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Waarom KDE-NL wel (of niet) Akademy 2006 moet
From:       Sebastian =?utf-8?q?K=C3=BCgler?= <sebas () kde ! nl>
Date:       2006-05-10 9:56:55

[Attachment #2 (multipart/signed)]

On Wednesday 10 May 2006 11:47, Bram Schoenmakers wrote:

> 2006?

Voor 2006 zijn we reeds te laat. Dat wordt Dublin. Het ging neem ik aan om
2007. En zolang we met minder dan 20 mensen zijn die het werk doen ben ik het
eens met wat Adriaan zojuist niet gezegd heeft.
--
sebas

 http://www.kde.nl | http://vizZzion.org |  GPG Key ID: 9119 0EF9
Mohandas K. Gandhi often changed his mind publicly. An aide once asked him how
he could so freely contradict this week what he had said just last week. The
great man replied that it was because this week he knew better.