List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Vertaalwerk...
From:       Wilbert Berendsen <wilbertberendsen () kde ! nl>
Date:       2005-11-22 11:34:16

On Thursday 03 November 2005 18:01, Monkey 9 wrote:
> Hallo,
>
> Ik heb dit adres van Rinse de Vries,  ik heb me aangeboden mee te gaan
> vertalen, dus hierbij wilde ik me aanmelden als adspirant-lid vertaal
> team-nl.

Welkom! Momenteel wordt er gewerkt om de vertaling van KDE 3.5 helemaal
perfect te krijgen. Tom en Rinse en anderen kunnen je het best vertellen
wat er nog voor werk te doen is!!

Zelf houd ik me nu vooral bezig met het testen van kde 3.5 en kleine
foutjes in de vertaling verhelpen. Daarnaast word ik geacht me bezig te
houden met de ontwikkeling van de website kde.nl, maar daar is door
tijdgebrek nog niet al teveel van gekomen :-( gelukkig wordt die door
anderen goed bijgehouden.

groet!
Wilbert

--