List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Drupal.
From:       Frank Mulder <frank () kde ! nl>
Date:       2005-11-20 14:16:28

Op zondag 20 november 2005 14:44, schreef Tom Albers:> Hallo,>> Ik vroeg me \
af of iemand interesse heeft in het meehelpen van het omzetten> van \
www.kde.nl naar een drupal site. Template maken, content copieren en de> \
boel inregelen.Ik heb daar wel interesse voor. Ik heb zelf op m'n eigen \
site ook al een beetje geƫxperimenteerd met Drupal, en ik ben er wel \
enthousiast over.Template maken ben ik niet genoeg artist voor denk ik, \
maar content kopiƫren zal wel lukken :) \