List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Aankondiging: KDE-NL te zien op vidcast
From:       Sebastian =?iso-8859-1?q?K=FCgler?= <sebas () kde ! nl>
Date:       2005-11-20 11:08:15

[Attachment #2 (multipart/signed)]

On Saturday 19 November 2005 12:30, Bram Schoenmakers wrote:
> 19 november 2005 - Op LinuxWorld heeft Claire Lotion een interview [1]
> gegeven namens KDE-NL voor de vidcast Source21 [2]. Ze vertelt wat KDE-NL
> is, wat we zoal doen en wat KDE in de toekomst allemaal te bieden heeft.
> Source21 is een nieuw digitaal initiatief: ze maken beeldreportages over
> open source gerelateerde onderwerpen die later op de website te bekijken
> zijn.
>
> [1] http://www.source21.nl/2005/11/18/linuxworld-kde/
> [2] www.source21.nl

Dit is echt stoer, Claire komt professioneel over, geeft duidelijk uitleg, KDE
logo de hele tijd in beeld. Goede promotie, en bedankt Claire.

Ik ben hier erg blij mee.
--
sebas

 http://www.kde.nl | http://vizZzion.org |  GPG Key ID: 9119 0EF9
Which mindset is right? Mine, of course. People who disagree with me are by
definition crazy. (Until I change my mind, when they can suddenly become
upstanding citizens. I'm flexible, and not black-and-white.) - Linus Torvalds