List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] OpenSUSE in ICT Roddels
From:       Sebastian =?iso-8859-1?q?K=FCgler?= <sebas () kde ! nl>
Date:       2005-11-13 11:36:34

[Attachment #2 (multipart/signed)]

On Saturday 12 November 2005 15:45, Martijn Klingens wrote:
> Hoi Claire,

> Zodra SpreadKDE af is, is het antwoord een volmondig "ja", omdat we dan de
> middelen hebben om bij te houden wie daarmee bezig is. Dat zal alleen nog
> wel even op zich laten wachten.
>
> De bestaande promo-structuur is feitelijk de kde-promo mailing lijst. Daar
> ontbreekt echter de coordinatie, dus da's rottiger. En omdat ik hier nog
> over aan het nadenken ben had ik je nog geen mailtje gestuurd...

Nu ik erover nadenk ben ik eigenlijk enorm voor om Claire gewoon de marketing
lijst binnen te slepen. Da's maar een gevoel, maar ik heb de sterke neiging
om haar gewoon te strikken.

Gewoon vragen om te subscriben en ongecompliceerd ACK'en, of ben ik weer te
snel / voorbarig? (We kunnen vanavond ofzo ook ff bellen trouwens, ik ben
a.s. week op conferenties en nog minder dan nauwelijks online.)
--
sebas

 http://www.kde.nl | http://vizZzion.org |  GPG Key ID: 9119 0EF9