List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl]
From:       Rinse de Vries <rinsedevries () kde ! nl>
Date:       2005-11-05 0:23:49

Op vrijdag 4 november 2005 16:48, schreef Daniël Huisman:
> Hoi,
>
> Ik weet hier het mijne niet van. Ik lees het pas ook zins het bericht.
> En volgens mij is de reorganisatie (als die al komt) gaande. Een paar
> maand geleden werd KDE-nl toch al gevraagt om YaST te vertalen... Dit
> was puur door het afstoten van het vertalen door Novell. En ik denk dat
> dat het snijden bij SuSE is.
>
> Zeker weten doe ik dit echter niet.

Tja ik weet het niet..
mijn eerste idee was dat het artikel van computable achterhaald is, omdat
Novell voor de zomer al de lijnen had uitgezet en dat daarna alle onzekerheid
etc. binnen kde over de toekomst van de desktop bij suse verdween.
Nu lijkt het bericht bij computable de voorbode te zijn van een nieuwe tijd
van onzekerheid.
Zo begint het opeens wèl te gonzen binnen KDE over het afstoten van onze
desktop door Novell.
Het artikel van Kurt bij linuxtoday is daar een voorbeeld van.

Hoe dan ook, ik vind de berichtgeving vrij verontrustend, en zet iig mijn
bijdrage aan opensuse voorlopig in de ijskast.

Rinse