List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Kan kde iets met (licencies) van oude
From:       Daniël Huisman <daniel.huisman () hccnet ! nl>
Date:       2005-10-12 13:57:46

Ik ben het in vere met deze discussie eens. Ik denk dat het van belang
is dat het op veel systemen werkt en nieuwe inzichten ook verwerkt
moeten worden. Dit kan naar mijn mening alleen als er een team achter
staat. Ik heb het idee dus dat SKoleLinux er wel wete mee heeft. Ik denk
dat het dan zeker intresant kan zijn om er wereldwijde vertalinge van te
maken zoals KDE. In dat punt is het slim om KDE er bij tebetrekken.
Een combi van SKoleLinux en KDE lijkt mij het beste. Dan sta je ook erg
sterk in de markt.

DDH

p.s. Heeft KDE ook gelijk producten voor window$;-)