List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Website update: Nieuwe Future-editie van de maand
From:       Thomas Zander <zander () planescape ! com>
Date:       2005-08-19 16:04:10

On Fri, Aug 19, 2005 at 03:14:06PM +0200, Bram Schoenmakers wrote:
> [...]
Misschien niet duidelijk geweest; ik heb die wizard samen met Andreas Gungl
gemaakt. Dus ik ben die auteur :)

> Nu had ik dan een stap te vroeg een screenshot gemaakt. Swa.

Daar gaat het niet om.

> Hoe Jess aan dat plaatje links komt (met al die enveloppen en "SPAM", ik zou
> het niet weten,

Omdat niet Jes, maar ik de snapshot heb gemaakt.
En ik weet dat het plaatje links (die jij gebruikt hebt) een opzettelijk
lelijk plaatje is die nog moet vervangen worden met nieuw artwork van
kde-artists.org.  Waar het enveloppen voorbeeld het meest actuele voorstel
is.

Blijkbaar is het de placeholder niet lelijk genoeg geweest.

>Maar goed, ik vervang 'm wel.

Dank.

--
Thomas Zander