List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Richtlijnen schermafdrukken
From:       "C.M.Lotion" <cmlotion () wanadoo ! nl>
Date:       2005-03-19 19:17:40

[Attachment #2 (multipart/signed)]

On Saturday 19 March 2005 10:33, Tom Albers wrote:
> [...]
Top!

Er staat KiB als eenheid; wordt hier KB (als in KiloBytes) bedoeld?
Voorbeelden van goede screenshots voor venster en desktop toevoegen?
Vermelden waar/dat je stijl, thema, etc. in het configuratiescherm in kunt
stellen?
"Gebruiker wisselen" ipv uitloggen en inloggen.

> misschien iets vertellen over dat je ook programma --style=bla kunt
> gebruiken?
:) scheelt idd zoekwerk. Ik vrees echter dat ik toch een extra user moet
aanmaken, aangezien her en der het SuSE-logo en andere aanpassingen opduiken.
Gelukkig bestaat er ook iets als "Gebruiker wisselen".

Is Alt+PrtSc voor venster, of Ctrl+PrtSc voor scherm, in combinatie met
Kolourpaint (256 kleuren, .png) voor de afwerking echt onacceptabel? Dat is
ook een alternatief om schermafdrukken te maken. Het grootste nadeel dat ik
hierbij zie, is dat je dan geen timer en specifiek gebied voor een afdruk
kunt aangeven zoals bij ksnapshot.

Groetjes,

Claire