List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Website update: CVS activeren voor de website van
From:       "C.M.Lotion" <cmlotion () wanadoo ! nl>
Date:       2005-03-16 12:09:02

[Attachment #2 (multipart/signed)]

On Wednesday 16 March 2005 06:26, Bram Schoenmakers wrote:

> Bram volstaat ook.

Hai Bram,

Sorry, ik was nogal moe en had net het artikel gelezen waar Fabrice al auteur
staat :(. Nog bedankt voor het fixen van de html en dat je me eraan hebt
herinnerd iets bij de medewerkers te schrijven.

> Ik zie wat (kleine) verschillen in beide teksten. Ik stel dus voor om ze
> samen te voegen.
Top!

> Ik weet zelf nog niet waar we de tekst plaatsen, onder
> /doc of onder /helpen. Beiden plaatsen vind ik namelijk geschikt daarvoor.

Zullen we bei /helpen het algemene verhaal laten over op welke manieren je
kunt meehelpen, en onder /doc de gedetailleerde informatie over het activeren
van CVS, het formaat om inhoud aan te leveren, schermafdrukken maken enz.

Groetjes,
Claire