List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] KOffice.
From:       zander () kde ! org
Date:       2005-03-08 19:30:05

On Tue, Mar 08, 2005 at 06:18:46PM +0100, Tijmen Baarda wrote:

> http://developer.kde.org/development-versions/koffice-1.4-release-plan.html
>
> Hier staat het uitgaveschema van KOffice 1.4. Er is in april een message
> freeze van 1.4, dus het is volgens mij wel waard in HEAD te werken (echter
> pas in juni wordt 1.4 uitgebracht).
> Ik kan niet zo snel zien of de handboeken van 1.3 veel verschillen van die met
> de huidige HEAD, maar volgens mij is het verschil vrij klein.

Een diff (over de hele koffice docs dir) levert een magere -1246 +1416 op,
t.o.v. de 1.3 release wat dus aangeeft dat behalve wijzigingen er zo'n 200
regels bij gekomen zijn.

Nu moet je weten dat we in de Akademy (aug 2004) meeting afgesproken
hadden dat er een minumum aan features bij zouden komen en de 1.4 alleen
de native-fileformat verandering als release-milestone zou hebben.

Er is daarentegen al diverse keren aangegeven dat de handleidingen van
KOffice eigenlijk nog grotendeels gespreven moeten worden, als Natalie
daar aan wil beginnen (desnoods in het nederlands) dan zou het nog mooier
zijn.  Dat laatste moet wel even met Lauri kortgesloten worden om
duplicatie te voorkomen.  Maar dat zal wel loslopen.

Natalie; als je vragen hebt over KWord of andere KOffice apps, stel je
vraag gerust; ik ben 1 van de programmeurs :)

Groetjes!
--
Thomas Zander