List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] "'watch'-en", en ander confuusmakende termen
From:       "Alexander S. Koning" <skoning () ch ! its ! tudelft ! nl>
Date:       2005-01-07 20:30:39

Rinse de Vries wrote on 2005-01-07 21:35 +0100 regarding Re: [KDE-i18n-nl] "'watch'-en", en ander confuusmakende termen:

> GUI-vertalingen stuur je in principe aan mij.
>
> Rinse

Best, dan gaat-ie in ieder geval naar jou.
Kan ik diff-bestanden aanleveren of wil je de hele .po file?

groeten,
Sander
--
Alexander S. Koning  (Sander)           |  Delft, the Netherlands
skoning -at- ch -dot- tudelft -dot- nl  |  Linux Counter user #274892