List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Entiteiten (was Re: Even voorstellen)
From:       "Alexander S. Koning" <skoning () ch ! its ! tudelft ! nl>
Date:       2004-12-29 10:10:34

Frank Mulder wrote on 2004-12-29 11:01 +0100 regarding Re: [KDE-i18n-nl] Entiteiten (was Re: Even voorstellen):
> Er is niks mis met vragen op de mailinglijst. Leren anderen er ook weer van :)

Prima ;)

> Direct gekopieerd van http://www.kde.nl/helpen/documentatie.html :

Jah, dat had ik gelezen... was misschien niet helemaal duidelijk in mijn tekst.
De vraag was of dat ik ROLES_OF_TRANSLATORS moest laten staan, of niet.

> Dat zal waarschijnlijk &sander.koning; worden. Of je deze al hebt weet ik niet
> (ik ga niet over entiteiten :)).

Die gok durfde ik ook wel te wagen, maar voordat we fouten maken...
Liever een zekerheidsmailtje vooraf dan vijf correcties achteraf :P

Groeten,
--
Alexander S. Koning  (Sander)           |  Delft, the Netherlands
skoning -at- ch -dot- tudelft -dot- nl  |  Linux Counter user #274892