List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] kvoctrain docs : stand van zaken
From:       Marc Heyvaert <marc_heyvaert () yahoo ! com>
Date:       2004-12-08 15:31:19

Hallo,

Ik ben nog steeds bezig met de vertaling van het
KVocTrain handboek. Ik heb al 90 strings van de 690!
:) of is het :(

Ik zal dus heel wat meer tijd nodig hebben dan
gedacht. De reden is dat ik tegelijkertijd het
programma uitvoerig test. Alle beschreven
functionaliteiten probeer ik uit en ik maak hiervoor
ook bugrapporten aan, met indien nodig screenshots en
testbestanden. En het zijn heel wat meer bugs dan
verwacht...Ik heb reeds meer dan 10 bugs gevonden (er
zijn ook wishes bij en bepaalde dingen vragen een
radicaal andere aanpak), dus aan dit ritme zijn we
goed vertrokken. Sinds kort is er een nieuwe
maintainer, Peter Hedlund, en de samenwerking met hem
is wel zeer goed.

Dus conclusie: het vordert traag, maar het
belagrijkste is wel dat we op het einde van de rit een
goed programma krijgen.

Dit was enkel bedoeld om jullie wat feedback te geven.

Groetjes

Marc