List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] KDE-Nieuwjaarsbijeenkomst
From:       Tom Albers <toma () kovoks ! nl>
Date:       2004-11-19 14:05:16

[Attachment #2 (multipart/signed)]

Op woensdag 17 november 2004 19:45, schreef Fabrice Mous:
> Vooralsnog hebben we maar 1 kandidaat en dat is in Eindhoven. Arjan heeft
> een locatie daar voor 20 personen. Ik ben even vergeten of het nu wel/niet
> in centrum lag. (Arjan, kun je dit bevestigen?)

Ik heb een redelijke huiskamer. Met twintig man wordt het wel een beetje krap,
maar zal wel lukken. Er is uiteraard internet. Centraal gelegen in nederland
(culemborg), minimaal twee stoptreinen per uur naar utrecht en den bosch.
tien minuten lopen vanaf het station, maar kan ook mensen ophalen van
station. Misschien een idee voor de organisatoren.

> ad 2 - datum/tijdstip
> ---------------------
> We denken aan een zaterdag of zondag in januari en dan vanaf 13:00
> verzamelen! Kandidaten voor een datum zijn:
> 08-09 januari
> 15-16 januari
> 22-23 januari
> 29-30 januari

15e en 23e heb ik 's avonds afspraken, maar dat is op zich alleen van belang
als mijn huiskamer de locatie is denk ik ;-)

> Indien je een voorkeur hebt voor een datum laat dat dan weten. Indien geen
> duidelijke voorkeur is zal de organisatie (Bram en ik) een datum prikken.

Ik laat het aan jullie over.

> Het is een principe een bijeenkomst waar we elkaar (weer) eens willen zien.
> Tevens willen we een aantal punten op de agenda zetten voor een
> vergadering. In principe zullen er geen workshops worden gehouden ofzo.
> Zo'n soort bijeenkomst is het dus niet.

Jammer, ik heb liever een workshop oid dan dat we iets 'actiefs' gaan doen
zoals ik iemand hoorde opperen geloof ik. Maar dat is mijn persoonlijke
mening. Ik heb een gracht voor mijn huis dus met een beetje mazzel kun je je
schaatsen meenemen. ;-)

Groetjes,

Toma