List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] KDE-Nieuwjaarsbijeenkomst
From:       Frank Mulder <frank () kde ! nl>
Date:       2004-11-18 20:09:11

Op donderdag 18 november 2004 20:13, schreef Adriaan de Groot:

> De dorpschinees is ook best goed.
En goedkoop, waarschijnlijk :)

> Even kwa noord/zuid gesjoemel en geruzie: het grootste probleem is gewoon
> een locatie te vinden. Als blijkt dat in Akkrum schuin tegenover het
> station een oud kaaspakhuis staat met een T3 en ruimte voor 20 man
... en een Internetverbinding ;)

> in ruil
> voor een Friese KDE vertaling, en het is nu al geregeld en in kannen en
> kruiken, nou, dan gaan we maar daarnaartoe. Gemurmel over hoe ver weg het
> is houden we altijd, dus laten we ons dan eerder richten op waar kunnen we
> makkelijk en goedkoop een onderkomen vinden.
Inderdaad, het blijft een compromis. Zowel Eindhoven als Nijmegen is voor mij
bij benadering 2 uur reizen, dus veel maakt het dan niet uit. Voor maar
weinig mensen zal de te kiezen oplossing ideaal zijn. Bereikbaarheid moet
alleen wel een punt blijven natuurlijk (1 uur lopen naar de bestemming zie ik
niet zitten...)

Frank