List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] KDE-Nieuwjaarsbijeenkomst
From:       Bram Schoenmakers <bramschoenmakers () kde ! nl>
Date:       2004-11-18 17:05:57

Daniël Huisman! We've been expecting you...
> Hoi,
>
> Even een algemene opmerking over punt 1. Het valt mij op dat de
> bijeenkomsten altijd in het zuiden des lands zijn.

Altijd? 2 bijeenkomsten tot nu toe en die waren in beiden in Nijmegen, waarvan
ik denk dat dat redelijk centraal ligt t.o.v. zuiden en noorden.
En als je doelt op de locatie in Eindhoven, maak je geen zorgen. Het is *een*
locatie, en het hoeft helemaal niet zo te zijn dat we daar gaan zitten.

> Ik zou er echter voor
> zijn dat het richting het midden/noorden van het land gaat. Ik weet ook
> wel dat er een paar Belgen bij zitten maar dan zoek je het even boven
> apeldoorn. Ik zit zelf heel erg aan openbaar vervoer vast. Het is voor
> mij dus alleen mogelijk te komen als het niet te ver is met het openbaar
> vervoer. Ter indicatie ik moet uit het noordelijke puntje van de stad
> groningen komen. Hou dus even wat meer rekening met het noorden.
>
> Daniël
>
> p.s. Dat is voor mij de door slag

Volgens mij zijn er relatief weinig mensen van KDE uit het noorden en ligt het
zwaartepunt meer rond Zuid Holland en Gelderland. Als we het om zouden
draaien, moet iedereen naar het noorden toe voor die 'paar' mensen die daar
wonen. Denk ook aan onze zuiderburen (zoals Marc). Ik weet niet of hij bereid
is om 300 km. heen te reizen voor een KDE-dagje in Groningen. Om vervolgens
weer dat hele stuk terug te rijden.

Komen we op een ander punt: Het is onmogelijk om aan ieders wensen te voldoen
(qua datum en tijd). Iedereen wil natuurlijk bijv. dat het zo dicht mogelijk
bij huis is. We moeten daardoor een compromis sluiten die voor iedereen
acceptabel is.

Ook qua tijdstip moeten een compromis sluiten. Ik krijg de indruk dat de
meeste mensen voor een zaterdag zijn. Stel dat we besluiten om het ook op
zaterdag te houden is het vervelend voor de mensen die dan niet kunnen. Je
kan er gewoon niets aan doen, dit soort dingen gebeuren eenmaal als je met
veel mensen bijelkaar wilt komen.

Groetjes,

--
Bram Schoenmakers