List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] KDE-Nieuwjaarsbijeenkomst
From:       Adriaan de Groot <groot () kde ! org>
Date:       2004-11-18 9:46:18

On Thursday 18 November 2004 09:36, Fabrice Mous wrote:

> Ik merk dat er een lichte voorkeur is voor Nijmegen. Het is idd dichter bij
> voor een aantal mensen. Ik betwijfel echter dat de locatie zelf goed
> bereikbaar is met openbaar vervoer.

Als we het bij mij thuis doen - dus niet in een cafe of zaal, wat ook tot de
mogelijkheden zou behoren, waar dan ook in het land (in dorpjes kan je nog
wel eens een zaal gratis krijgen of heel goedkoop, ik geloof dat de
dorpsschuur hier E5 / u is) - dan is het station Nijmegen Lent een kwartier
lopen; de stoptrein Nijmegen-Zutphen stopt er, en die sluit goed aan op de
intercities vanuit Stad, Ljouwerd, Den Helder-Anna Paulowna-Alkmaar-Castricum
en nog zo wat, en Roosendaal-Den Bosch-Nijmegen.

--
Don't worry, 't ain't no shame to be stupid - ol' mouse.
    GPG: FEA2 A3FE Adriaan de Groot