List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] koffice handboek vertalingen
From:       Marc Heyvaert <marc_heyvaert () yahoo ! com>
Date:       2004-10-20 21:04:33

Hallo,

--- Richard Bos <radoeka@xs4all.nl> wrote:

> Je trouwens een goede success lijst in bugzilla 6
> van 8 (dat is 75%) van je
> bugs zijn opgelost!
> http://bugs.kde.org/simple_search.cgi?id=heyvaert

4 zelf opgelost...en de twee andere, wel 1 was voor
Konsole en de andere was enkel een commentaar van mij
op een bugrapport van iemand anders. Ik heb sindsdien
niet meer naar die bug gekeken.

> BTW: koffice wordt standaard geinstalleerd door
> suse.

Volgens mij niet in de Personal Edition. En ik ben
bijna zeker dat het in de Professional edition niet
standaard gebeurt. SuSE heeft een aantal basis
installaties, waaronder 'with office' en dat is dan
met OOo. Maar toegegeven, helemaal zeker ben ik er
niet van. Mijn laatste 'box'-install was 8.2 en toen
zat ie er wel bij.

> Lees even dit artikel
> (posted by Fab) http://dot.kde.org/1097051569/ Best
> veel positieve reactie op
> koffice!

Wel kijk eens naar www.apps-kde.org onder KSpread. De
toepassing in vermeld sinds januari en reeds 2
commentaren, waaronder 1 om een link met screenshots
op te geven.

Marc