List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Screenshots
From:       Marc Heyvaert <marc_heyvaert () yahoo ! com>
Date:       2004-10-18 19:31:03

Hallo,

Op kde-doc-english is de discussie ook aan de gang...

In elk geval hangt een aanpassing van de screenshots
in de lucht...en dat betekent werk voor ons, want een
script, daar geloof ik niet echt in. Vele screenshots
hebben immers ook inhoud die gelokaliseerd moet zijn.
Neem een programma zoals KWord: we willen daar toch
geen screenshots zien wel met een nederlandstalige
GUI, maar engelse teksten of zo. Overigens kan zo'n
screenshot via script toch alleen werken als iemand
voor elke screenshot ook een script-achtige
beschrijving maakt, inclusief met inhoud. Dat zie ik
nog zo direct niet gebeuren, aangezien vandaag, soms
eenvoudige verbeteringen nog op zich laten wachten.

Marc