List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] voorstellen
From:       "Martin Dias d'Ullois" <martin () edusupport ! nl>
Date:       2004-08-19 13:03:41

Geachte heer/mevrouw,

Op de Nederlandse KDE pagina heb ik mij zojuist ingeschreven om lid te worden
van de maillinglist.

Hierbij stel ik mij even voor zoals werd gesuggereerd op de website.

Onze organisatie werkt voornamelijk met Linux omgevingen, met KDE als desktop.
In het verleden heb ik voor een van onze eigen omgevingen (groupware) hele
Nederlandse vertalingen gemaakt.

Ikzelf ben geen techneut, mijn Linux laptop met Suse, KDE, Firefox etc.. Is
dan ook niet door mijzelf geinstalleerd maar door een van onze techneuten. Ik
werk er echter super fijn mee, en zou graag vertalingen maken voor de
omgeving.

Ik ben vrij praktisch ingesteld, als er specifieke delen zijn waarvan men
zegt; die zouden vertaald moeten worden, dan ga ik daarmee aan de slag.

detail; ik kwam op de site omdat ik mij eigenlijk afvroeg of er een agenda
functionaliteit bestaat voor Kmail, of dat die wellicht in de planning zit.

Ik verneem graag met welke delen ik het best kan starten met vertalen.

Met vriendelijke groet,
Martin Dias d'Ullois

--------------------------
EduSupport B.V.
Postbus 95963
2509 CZ Den Haag

T: 070-328 02 00
F: 070-328 00 29
E: martin@edusupport.nl
I: www.edusupport.nl

De inhoud van deze e-mail en/of eventueel toegevoegde bijlagen is met de
grootst mogelijke zorg samengesteld. EduSupport B.V. kan echter niet
aansprakelijk worden gesteld voor onjuistheden en/of onvolledigheden in de
verstrekte informatie. Aan de inhoud van deze e-mail en/of eventueel
toegevoegde bijlagen kunnen geen rechten worden ontleend. / Any e-mail
messages from EduSupport B.V. are given in good faith but shall not be
binding nor shall they be construed as constituting any obligation on the
part of EduSupport B.V..