List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] een update
From:       Marc Heyvaert <marc_heyvaert () yahoo ! com>
Date:       2004-08-18 14:20:17

Hallo

--- "R.F. Pels" <ruurd@tiscali.nl> wrote:

> Gewoon even de ISO bij SuSE halen en branden en
> installeren via FTP

Dat moet ik misschien maar doen, bandbreedte genoeg,
maar het hele gedoe met ip adressen en zo schrikt mij
wel af...

Overigens vraag ik mij ook af:

1. Of je dan ook een install als update kan doen, dus
met behoud van users, home dirs en zo...

2. Wat je dan doet wanneer je later bijkomende
paketten wil installeren. Gaat dat dan met dezelfde
iso? Of moet je ineens alles installeren?

Groetjes,

Marc