List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] Anti-virusassistent
From:       Rijk van Wel <trash () ridge ! nl>
Date:       2004-08-17 8:46:29

Hallo,

ik had een kleine opmerking op de vertaling van Kmail, en ik ben verteld dat
ik dat moest posten in de mailinglijst. Als jullie dit lezen is dat gelukt.

In Kmail heb je een "Anti-virusassistent" (en bij "Anti-spamassistent" is het
geloof ik ook zo). Ik vind hierbij de positie van het streepje niet goed. Als
je schrijft "Antivirus-assistent" is het niet alleen beter leesbaar, maar het
drukt ook de betekenis beter uit. Het is een assistent tegen virussen. Bij
"Anti-virusassistent" is het iets dat tegen virusassistenten is ofzo...

Ik hoop dat mijn punt duidelijk is.

Ridge