List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] systeemcrash
From:       Patrick Smits <kde-nl () bataaf ! demon ! nl>
Date:       2004-07-27 20:06:11

Hoi Marc,

On Tuesday 27 July 2004 20:44, Marc Heyvaert wrote:
> In verband hiermee een vraagje : Indien ik de laatste
> KDE wil compileren en installeren kan ik dat doen in
> de prefix /opt/kde3 in mijn systeem? Moet ik dan eerst
> alles van mijn bestaande KDE (3.1) desinstalleren? Of
> houd ik mij het best aan de SuSE rpm's?

Als ik je een tip mag geven... volg dan de instructies op
  http://quality.kde.org/develop/cvsguide/buildstep.php

werkt echt perfect. Al krijg ik momenteel kdeextragear-{1,3} HEAD niet
gecompileerd.

Groetjes,

Patrick

p.s. in KDE 3.2 zat een optie om de vensterpositie en -grootte via
"vensterinstellingen opslaan" per applicatie op te slaan. Maar in mijn huidige
KDE is deze verdwenen. Konqueror start dan bijv. schermvullend i.p.v  als een
venstertje. Iemand een idee hoe je dit nu moet doen?