List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Compilatie probleem kde-i18n/nl HEAD
From:       Andy Goossens <andygoossens () pandora ! be>
Date:       2004-07-23 16:36:58

On Friday 23 July 2004 18:11, Andy Goossens wrote:

> Had ik al gedaan. Ik zie daar zelfs de entiteiten staan in user.entities.
> (het bestand is ook geïnstalleerd)
>
> kdelibs en kde-i18n/nl/docs zijn recentste van CVS (geen sticky tags). Ik
> had voor de zekerheid ook eens de docs map helemaal verwijderd en opnieuw
> alles laten compileren, met hetzelfde resultaat.

Laat maar zitten, ik heb de reden gevonden en het compileert nu allemaal.

Ik stelde alleen KDEDIR in, en niet KDEDIRS zoals kde-i18n dat nu blijkbaar
vereist. Daarom nam meinproc het bestand met de oude entiteiten.

--
// Andy Goossens

// Quote of the moment:
I was in Vegas last week. I was at the roulette table, having a lengthy
argument about what I considered an Odd number.
		-- Steven Wright