List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] Website
From:       Marc Heyvaert <marc_heyvaert () yahoo ! com>
Date:       2004-07-16 15:54:33

Hallo,

--- Tom Albers <toma@kovoks.nl> wrote:
> Ik ga gewoon iets raars roepen: ik denk dat de site
> zoals die nu is niet moet
> wijzigen, behalve wellicht het achtergrondplaatje
> dat zou moeten wisselen per
> seizoen.

Indien de wil bestaat om rond de website vanalles
beginnen te bouwen -zie ook user systeem in voorgaande
berichten- dan kan misschien ook een *theme* naar
keuze (via .css) worden ingebouwd? Net zoals bij vele
wiki's

Dan staat niets de creativiteit van sommigen in de weg
:) En het geeft nog afwisseling ook. Het default thema
zou dan kunnen wisselen met het seizoen, of volgens de
actualiteit (patenten, Akademy, LinuxTag, etc) en
volgens het domein van waaruit de pagina's worden
opgevraagd (.nl=>nl logo; .be=>be logo; andere=>kde
logo) of volgens de gebruikte browser, met wat
speciale boodschappen voor IE (dit laatste is niet
ernstig bedoeld hoor)

Marc