List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] Nieuwe vertaler (?)
From:       Rijk van Wel <trash () ridge ! nl>
Date:       2004-07-16 11:59:10

Beste mensen,

Ik wil graag helpen met vertalen. Ik heb nog nooit een programma of
documentatie vertaald, maar dat moet te leren zijn. Ik heb de vertaalgids
en de 'handleiding' gelezen op de site (kde.nl). Hoe kan ik helpen; wat
kan ik vertalen? En zijn er nog belangrijke dingen die ik moet weten?

In de handleiding voor vertalen stond: "Vraag in dit mailtje ook direct
een 'entiteit' aan, daarvoor is het noodzakelijk dat je volledige naam en
e-mailadres vermeldt."

Naam: Rijk van Wel
Email: kde@ridge.nl

Het maakt me niet echt uit wat ik moet vertalen, ik wil gewoon graag
helpen!

Gegroet

--
Gemaakt met M2, Opera's revolutionaire e-mailprogramma:
http://www.opera.com/m2/