List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] off-topic: XHTML websites--help!
From:       Marc Heyvaert <marc_heyvaert () yahoo ! com>
Date:       2004-07-12 14:07:35

Hallo,

Dank je voor je antwoord

--- "R.F. Pels" <ruurd@tiscali.nl> wrote:

> Wat je natuurlijk kan doen is de blokken in
> php-pagina's stoppen en ze met PHP
> aan elkaar rijgen middels include. Dat lijkt mij
> althans de kortste klap,
> gegeven dat je PHP beschikbaar hebt op de plaats
> waar je je website host.

Ik heb er even aan gedacht 'alles' op mijn site met
php te doen, temeer omdat de meeste dingen artikels en
foto's enz. zijn die zich uitstekend lenen tot opslag
en weergave met het duo php en mysql, maar het is me
net iets te ingewikkeld om daar nu tijd aan te
besteden.

Via Server Side Include's kan ik hetzelfde resultaat
bereiken, dus dat is een optie. Maar er moet toch in
de HTML/XHTML wereld een manier bestaan om dat
gemakkelijk te realiseren? Wanneer je met CSS werkt
kan het vial een LINK, bijvoorbeeld:

<head>
<link rel="stylesheet" type="text/css"
href="mystyle.css" />
</head>

Ik ben hier nog eens in wat documentatie gedoken en
met die link zou het toch moeten werken...lijkt dit
plausibel? (Ik kan hier niet testen, zal het vanavond
doen):

<head>
<link rel="subsection" href="hoofdmenu.txt" />
</head>

Ik ben biet zeker van "subsection", ik kan hier kiezen
uit een heleboel attributen..."content" lijkt mij ook
geschikt :)

http://www.w3schools.com/tags/tag_link.asp

Marc