List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] off-topic: XHTML websites--help!
From:       Adriaan de Groot <adridg () sci ! kun ! nl>
Date:       2004-07-12 13:41:16

On Mon, 12 Jul 2004, R.F. Pels wrote:
> [...]

Ik kan nergens de uitspraak vinden dat je in XHTML met externe entities
kunt werken (ik maakte op dat je graag je XHTML zou willen schrijven
zoiets als:

&menu;
&newspost;
&hotspot;

Waarbij menu, newspost en hotspot gedefinieerde entities zijn.) Waar haal
jij (Marc) dat vandaan? In _xml_ en in _xml docbook_ kan het wel, maar die
entiteiten worden door de XML processor binnen gehaald (vandaar dat je
index.docbook wel eens opgesplitst ziet worden in een boel files, die elk
een entity krijgen).

--
 Adriaan de Groot    adridg@cs.kun.nl     Kamer A6020     024-3652272
GPG Key Fingerprint 934E 31AA 80A7 723F 54F9  50ED 76AC EE01 FEA2 A3FE