List:       kde-i18n-nl
Subject:    [KDE-i18n-nl] off-topic: XHTML websites--help!
From:       Marc Heyvaert <marc_heyvaert () yahoo ! com>
Date:       2004-07-12 12:52:56

Hallo,

Mijn excuses want dit is volledig off-topic, maar ik
ben ten einde raad...dus vergeef me?

Ik hoop dat iemand van jullie voldoende ervaring heeft
met websites (XHTML) in het bijzonder om mij te
depanneren :)

Mijn website telt vele pagina's, menu's zijn
grotendeels gemeenschappelijk. Maar nu heb ik enkel
statische pagina's in HTML met veel fouten, dus een
nachtmerrie.

Ik wil alles opdelen in blokken en werken in XHTML.
Zo wil ik, bijvoorbeeld, mijn menu's (<UL>) in
afzonderlijke files. Om die 'in te plakken' dacht ik
te werken met (externe) entiteiten. Volgens de
'boekjes' zou dat moeten lukken, maar bij mij dus
niet. Volgens dezelfde 'boekjes' moet ook via het
XML-link mechanisme wat te bereiken zijn, maar een
paar tests liepen ook op niets uit.

Ik wil nu terugvallen op SSI en dus .shtml files
maken, maar proper lijkt mij dit niet.

Mijn vraag is eigenlijk wat de 'beste' weg is. Ik wil
eventueel verder pushen en proberen met de 'entity'
structuur (waarschijnlijk zit er ergens een bug in
mijn code), tenzij iemand van jullie mij zegt dat dit
de volledig verkeerde weg is en ik beter wat anders
probeer.

Dank bij voorbaat!

Marc