List:       kde-i18n-nl
Subject:    Re: [KDE-i18n-nl] woordenlijst
From:       Tom Albers <tomalbers () kde ! nl>
Date:       2004-06-30 17:51:26

Op woensdag 30 juni 2004 19:12, schreef Rinse de Vries:
> Dergelijke discussies (of de uitkomst ervan) zou ik ook graag zien
> terugkomen in deze groep, zodat het kan worden vastgelegd in de
> woordenlijst op onze site, en we dus niet telkens een discussie opnieuw
> hoeven te voeren :)

Ik heb over de woordenlijst nagedacht. De meest complete en actueelste en
beste woordenlijst is de woordenlijst die bijvoorbeeld de coordinator
gebruikt in kbabel. Weet iemand of dit een 'leesbaar' formaat is, zodat we
die als woordenlijst kunnen gaan gebruiken?
Na de deadline wil ik wel eens een poging gaan doen om daarmee verder te gaan.

gr.

toma